Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Відправка замовлення Укрпоштою здійснюється при створенні та підтвердженні замовлення на наступний робочий день. У разі, якщо замовлення було створено і підтверджений з п'ятниці по понеділок включно, відправка замовлень здійснюється у вівторок.
- При доставці Новою Поштою необхідно вказати місто доставки та номер відділення Нової Пошти. Номер відділення можна дізнатися на сайті: www.novaposhta.ua
Способи оплати
- Даний спосіб оплати дійсний тільки для замовлень товару, вартістю вище 100 грн. При оплаті післяплатою Нова пошта стягує комісію 20 грн + 2% від суми покупки додатково до вартості доставки
При поверненні/заміні товару в нашому інтернет-магазині уважно ознайомтеся з умовами цього розділу.
Що необхідно зробити для повернення або заміни товару:
- Підготувати куплений у нас товар до відправлення за адресою, вказаною видаткової накладної.
- Заповнити Заяву на повернення/заміну товару» і вкласти його в посилку.
- Надіслати товар із заповненим бланком заяви кур'єрською службою «Нова Пошта».
Ми отримуємо товар, перевіримо продукцію. Якщо всі умови повернення/заміни товару виконані, ми обміняємо його або повернемо вам сплачені грошові кошти.
Товар, причиной возврата которого был гарантийный случай, должен быть чистым и без загрязнений.
Общие условия возврата и замены товара
Вы можете вернуть/заменить товар в течение 14 дней после покупки. Это право гарантирует вам закон о защите прав потребителя. Момент покупки начинается с получения покупателем товара в курьерской службе.
Возврат/замена товара производится путем возврата нам приобретенного товара с последующим возмещением денежных средств покупателю или заменой на другой товар.
Чтобы использовать эту возможность, убедитесь, что:
- товар не был в употреблении, его не стирали и он не имеет следов использования (царапин, сколов, потертостей, не подвергался изменениям и т.п.);
- товар полностью укомплектован и целостность упаковки не нарушена;
- сохранены все ярлыки и маркировка.
Обязательным условием возврата/замены товара является заполненное «Заявление на возврат/замену товара», которое нужно вложить вместе с товаром в посылку. Без наличия данного заявления в посылке возвраты/замены не рассматриваются. Скачать бланк заявления можно тут.
Оплата доставки при возврате/замене товара
Вартість доставки товару для повернення/заміни оплачується покупцем.
Якщо причиною повернення товару є виробничий шлюб, тоді всі витрати по пересилці товару бере на себе Інтернет-магазин Міський Екстрим. В такому випадку, при замовленні товару у відділенні «Нової Пошти» вкажіть, що посилку оплачує одержувач за безготівковим розрахунком.
Обов'язково повідомте нам номер експрес-накладної «Нової Пошти», по якому ви робите повернення товару. Надішліть цей номер зручним для вас способом - на номер +380953930656 (смс, Viber) або на e-mail citexdn@gmail.com
У яких випадках ми змушені відмовити в поверненні/заміні товару
- Порушена цілісність і схоронність фірмової упаковки і т. п.
- Є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб.
- Були здійснені несанкціоновані розтин, ремонт або змінені компоненти товару, змінена конструкція товару.
- Товар, який не підлягає поверненню згідно з постановою кабінету міністрів: нижня та натільна білизна, панчішно-шкарпеткові вироби.